Tuesday 24 April 2012


Assalamualaikum.......

Gambar rajah di atas merujuk kepada...hahahaha..(amboi mcm Sains..nk wat Hypothesis) okey.. ini pic aku..setelah 4 hari wearing braces.. Feel: macam biase x sakit n ngilu what so ever yg sakit2 is zero.. seyes wey!! x sakit.. cume rasa something dalam mulot la..wat korang x selesa.. hehe kenapa aku pilih color ni?? sbb aku dh terpilih warna ni.. hehe... tapi mmg niat warne ni pown.. ( ape ni?? ckp mcm hape ntah) hehe.. time Doc swuh aku pilih color.. nk taw x rasa dia mcm ne?? rasa dia mcm bf swoh pilih cicin berlian hahaha... mata aku mmg suke gile kat warne oren.. sbb warne dia shine2 hahaha..comel warne dia ME RI AH!!! tapi memandang kan niat n nawaitu aku dari sebelum pakai ag nk warne ni..so turutilah..(ayat pinjam ayat novel) hahaha..until now aku lom kene ag ar ulser ke pe ke..alhamdulillah... just lately lidah aku mcm terkena besi2 kat soket blakang ni.. mcm luke sikit la.. ada certain perkataan aku dh mule pelat2 manjer gedik hakkkkkkkkktuiiiiiiii... haha.. haha betol ar ada part2 yg kita xle nk sebot secara normal... ini fakta bkn auta..hahaha.. sebab pe aku update lambat blog ni?? sebab.. dah leh ckp... x mcm pakai separator dlu sakit xle ckp..to yg ligat tgn aku menaip je.. hehe.. skunk pakai braces pain is zero.. ckp je.. nk update blog pown asyik delay je.. :p sowii... 
kalau mkn x feel sikit la.. tp xpe aku suke.. at least leh pakse aku diet hahaha... (diet terpaksa) .. aku biasa mngunyah belah kanan mulut aku... kiri kurang sikit..hmm xtaw mungkin sejak pakai separator kot.. then Doc dapat detect aku bnyak gune belah kanan utk mngunyah.. sbb.. pergerakkn gigi aku cepat belah kanan.. then Doc ckp : oooo.... u bnyak kunyah belah kanan ye....(dlm ati aku..haihhhh taw je Doc ni...Doc an.. mstila taw) u jgn pakai sebelah je utk kunyah.. nanti pergerakkn gg belah kiri mati..(mati!!! takot nyah!!)
P/S: mati means mcm to je.. x gerak2.la..haha hehehehe.. 2 bulan lagi.. next appointment aku... hehe.. insyaallah.. if ada benda2 baru aku belajar tentang braces ni akan di update lagi.. hehe :D

No comments:

Post a Comment